Grabbhäng

Det var studiedag på dagis igår, så jag tog en fika med boysen inne i city.
Louie...
...och jag fick dock knappt varsin syl i vädret, för Charlie hade så fasligt mycket att berätta.

Bland annat så förtäljde han att han hade fått två sprutor, en i varje lår och att han hade flyttat till landet. I hans nya hem skulle det enligt Charlie finnas katter och hästar, en brant trappa som han fick gå i själv och en gigantisk vattenpöl med mera. Om det inte vore för att jag känner honom så väl, så hade jag förmodligen betraktat hans babbel som skryt. Vi beslöt oss dock för att följa med honom till hans nya hem, på inspektion.

Och nog fanns där mycket att spana på...


Lisa the Cat...




Vattenpölen den gigantiska...


En makalös manick...

...som startar på ett kick!

Och trappan som var väldigt brant och lång...

...men som Charlie minsann inte alls fick gå i själv!

Jag prövade Charlies polisbil...

...och så dansade vi disco...




Kort sagt, studiedagar lönar sig!

Kommentarer
Postat av: Gogge

Jag vill också ha studiedag och dansa disco!

2011-05-05 @ 22:49:12
URL: http://surbullen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0