Dagen D

I morgon ska jag börja använda min IPhone 4. Tror jag. Jag har haft den hemma i över två månader och för snart tre veckor sedan köpte jag ett skydd till den, ett neonrosa genomskinligt plastskydd. Det var tur för Musse drog den över golvet i laddarsladden igår (han är så djävla rasta-hund-skadad - tror att allt ska ha ett koppel och att allt ska rastas!)

Alla snackar om att livet förändras när man skaffat IPhone och jag vet helt enkelt inte om jag är redo för det. Men jag ska nog börja använda den i morgon ändå och ta tjuren vid hornen. Undrar hur det kommer att bli, mitt nya liv alltså? Mitt liv med IPhone... Jag har en sömnlös natt framför mig.

"oviss framtid"



Kommentarer
Postat av: Jonas

Nedräkningen har börjat!

Jag tror dock att den förväntade livsförändringen kommer att vara mer som en ketchupeffekt än en big bang.



Men men vem vet vad som väntar i ditt liv efter detta!? Allt kan hända, alla murar är rivna! :)



Dam dam dam dam dam dam (spännande musik från Hajen)

2011-03-08 @ 07:54:11
Postat av: Gogge

Ja den skapar helt klart behov man inte hade innan. Otaliga diskussioner kring fikabordet på jobbet har avslutats med att jag har fått i uppgift att "kolla upp det på din iPhone nu".

2011-03-09 @ 10:18:08
URL: http://surbullen.blogspot.com
Postat av: Gogge

Ja den skapar helt klart behov man inte hade innan. Otaliga diskussioner kring fikabordet på jobbet har avslutats med att jag har fått i uppgift att "kolla upp det på din iPhone nu".

2011-03-09 @ 10:18:37
URL: http://surbullen.blogspot.com
Postat av: Sara

Faan vilket snyggt nagellack : )

2011-03-09 @ 10:28:14
Postat av: AmerikatSofia

Be aware!!!

http://wulffmorgenthaler.com/strip/2011/02/03/world+wartitle=

2011-03-10 @ 06:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0