Mina apostlahästar funkar fint!

Här om dagen gick jag ända till dagis och vägen dit är verkligen fantastisk!









Det finns dock väldigt mycket att kontrollera...

...blommor, kottar, stenar, blad....



...rötter, träd, småkryp, en bäck och lyktstolpar etcetera.

Allt måste undersökas grundligt!

För övrigt så kan jag ta väldigt stora kliv...


...och gå mycket bestämt och auktoritärt!
Det är viktigt att man testar sånt ibland, prövar sina förmågor och tänjer sina gränser liksom.

Det är sjukt långt till mitt dagis. Därför var jag tvungen att bitvis hoppa mig fram för variationens skull...




Bieffekt: jag blev av med en hel del spring i benen...

...och är fortfarande osäker på om det var bra eller om det var dåligt.


Vägen till dagis får hur som haver 5 proppar av 5 möjliga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0