Hemsökt!

Det var ingen tillfällighet att jag rivstartade Sniff This´s årskrönika med inlägget om Nikita aka Satan. Behovet av ett rivjärn till katt, en riktig klösbräda, har nämligen aldrig tidigare varit mer påtagligt. Jag kan inte sova om nätterna. Det skrapar och knastrar till förbannelse på vinden. Det rivs och slits och gnags! Musdjävlar! Håkan gör sitt bästa för att skrämma dessa AIK:are på flykten, men de har lärt sig att vinden är en frizon dit ingen som är längre än tio centimeter och har en kal svans, sticker näsan.

Åh vad jag skulle älska att släppa upp en katt som Nikita på vinden. Det kliar i hela kroppen på mig av längtan efter just det! På allvar funderar jag över att fråga grannarna om jag får låna deras katt Maja, men jag är osäker på om hon verkligen är kapabel till att göra rent hus uppe på min vind. Jag behöver en mördarmaskin, en riktig slaktare. En misse som återfinns på en Most Wanted-lista. Jag behöver en Nikita!



Kommentarer
Postat av: Teddy The king

Jag skulle kunna riva av det hela på 10 min/Teddy

2011-01-05 @ 21:31:33
Postat av: Noni

KOM KOM KOM KOMSI KOMSI, KISS KISS KISS KISSSSSSSSSSSS

2011-01-05 @ 21:50:23
Postat av: Teddy The king

Då vill jag har gold moss

2011-01-06 @ 20:35:20
Postat av: Noni

Dom där mössen är inte av guld, I tell u that. Efteråt kommer du dock belönas med precis vad du vill!

2011-01-07 @ 07:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0