Nyårsquizzz!

Jag har svarat på en massa nyårsfrågor, people have the right to know lixom.... Vassegouda!!


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Var fan ska jag börja? Oh lord.... Sjuka möten med revisorer, banktjänstemän, representanter från Skatteverket, hetsiga "kompanjoner" och sammarbetspartners. Allt med Mus-Göran i släptåg #entreprenörsunge #åkarson #världsbäst

Har du några nyårslöften?

Sluta trampa ned folk i skorna helt besinningslöst när jag anser att de häver ur sig idiotier - är man stark måste man vara snäll.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Yez, flera stycken.

Vilka länder besökte du?

Endast Grekland

 

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

Den 5/5 då finaste Malin togs ifrån oss....

Vad var din största framgång 2010?

Kompanjonsavtalet med Swed Handling samt att jag fått Mus-Göran till att inte äta på nätterna och sova i sin egen säng i sitt egna rum från kväll till morgon (kontraster gör livet så djävla rikt, utan barn har man fan inte levt - believe u me!)

Största misstaget?

kanske har jag blivit lite för arg på Andreas vid något enstaka tillfälle någon gång under 2010...

Bästa köpet?

en Audi

Vad spenderade du mest pengar på?

en Audi

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja och detta någonting kallas Mus-Göran. Han roar ett helt kompani genom att bara vara - bless, bless, bless! Jag behöver ingen tv (försök leka med den känslan, ni inskränkta djävlar som hatar!)

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Eldkvarns tolkning av Corlnelis Vaggvisa (spelade den mycket för Musse i somras), M.I.A´s XXXO, Hoffmaestros Highway Man och Robyns Dancing on my own

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Både ledsnare och gladare på grund av och tack vare Mus-Göran, han innebär lixom mer av precis ALLT!

 

Vad önskar du att du gjort mer?

Levt i nuet, njutit av ögonblicken

Favoritprogram på TV

TV400 sänder de bästa programmet har jag nyligen upptäckt, Sexdomstolen, Avundssjuk på din penis och Sex with mom and dad för att nämna några. Skämt å sido, dagen innan julafton slog jag på T400 och inget av föregående program visades för en gång skull (TACK!). Istället kördes ett maraton av serien Dead Set som visade sig vara hur bra som helst - min jul blev extra god tack are det!

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

satt hemma oh ugglade och hoppades på att isproppen i vattenledningarna skulle ge sig. Det har den fortfarande inte gjort. Jag diskar i duschen.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Stil? Egen kanske? Inte grå i alla fall.

 

Den bästa nya personen du träffade?

OJ, svårt!!! Nora, Charlie, Elma och Alvin tror jag.

 

 


Kommentarer
Postat av: Plupp!

Andreas blir bra på bild!

2011-01-03 @ 12:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0