Lördagen den 15:e januari år 2011...

..är inget vidare rolig alls. Ett tag funderade jag på att åka till Ica Maxi iförd Musses gigantiska nalles tomteluva.





Ja ni kan ju tänka er vilket ramaskri som skulle ha uppstått om folk fått se en trälig morsa iförd tomteluva, tjugonde dag Knut var ju i torsdags och dessutom är luvan på tok för stor- HON MÅSTE VARA KNARKARE, KAN NÅGON GENAST TA  DEN DÄR CRACK BABYN IFRÅN HENNE!!!!!! Det hade varit så spännande att ta tid på hur länge vi hade fått vara kvar i butiken innan någon vakt kommit och slängt ut oss. Men förstår ni, så upptäckta jag att Länge Leve Bernie visas på tv400 ikväll och så spydde musse på sitt bröst, sitt vänstra ben, mitt vänstra ben, min vänstra hand och på Håkan och det spexade till tillvaron tillräckligt. Tack tv400. Tack Musse. Ica Maxi - nästa lördag, I promise! Denna dagen ett liv....



Kommentarer
Postat av: Lindooow

Åhhhhhhhhh snälla! kan du inte komma förbi mq då?! Då kan jag låna din tomteluva ;-D

2011-01-16 @ 00:42:03
Postat av: Noni

Asså den är så ful, den är hur stor som helst och sydd så att den ska kunna sitta på snedden på ett stort nalleöra. Jag kommer nästa lördag och tar då även med mig den där ICA-korgen på hjul som jag stal en gång. Så kan jag skjutsa dig i den lite, du kan stå i den och skrika ut olika erbjudanden och kasta confetti medan jag drar runt dig i överallt.



2011-01-16 @ 07:58:02
Postat av: Lindooow

hahahahaahhahaaha! absolut!

2011-01-16 @ 19:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0