I går gick Rundan av stapeln

Vi började på Hela människan, fortsatte till Bra begagnat och avslutade på Erikshjälpen. Det var dock på Bra begagnat som de flesta fynden gjordes, Simone fann exempelvis en panflöjt...

...och hon har spelat Mio min Mio-låten ever since.

Janne hittade en tavla i tenn  - en avbild av honom och Ann-Marie påstod han...

...och nog var det likt alltid!

Själv fyndade jag en trevlig tamburin med Nalle Puh-motiv...

...och när jag spelar på den låter det mycket bättre än när Simone blåser i sin flöjt. Om ni undrar vem killen på bilden är så är det min personliga lakej Christopher. Han bär mig när jag inte orkar gå. Honom fyndade jag dock inte på Bra Begagnat, han har varit med sedan tidernas begynnelse (alltså sedan 2009-10-31).

Tips: om man vill hitta en ny familj, en familj som inte innehåller en asjobbig och ful jycke, så kan man ganska lätt fixa det på Bra Begagnat...

...allt handlar om att sätta sig på rätt plats och vänta.

På Erikshjälpen kom Simone över en herrbetjänt i mässing att hänga sina dagens outfits på...

...jag blev lite sur över det eftersom jag själv gärna hade velat ha den, men eftersom hon har längre ben än mig så hann hon först. 

På Erikshjälpen ville Ann-Mari skoja till det lite och försökte slå in mig i ett paket...

...moget!

Mamma fyndade en tavla på Hela Människan som nu hänger i mitt rum...


...och en lampa som jag tycker att Hunden kan få...

...eftersom han är ett ljushuvud!











Kommentarer
Postat av: Olivia

HA HA HA. Tavlan var fin!

2011-01-23 @ 22:22:29
Postat av: Limpan

Du har du gjort med huvet?

2011-02-05 @ 19:30:54
URL: http://lovely-limpan-not.blogspot.com
Postat av: Musse

Jag klättrade på en stol på dagis och föll. Dagispersonalen tyckte att jag fick skylla mig själv, mamma tyckte att det var konstigt att det fanns en stol på ettåringarnas avdelning för dem att klättra upp och halvt slå ihjäl sig på - så olika det där...

2011-02-07 @ 23:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0