Har varit på kalas nu igen...



...och denna gång var det min mentor Luiz som fyllde år:

Fem bast blev han - sjukt gammalt!!


Han och brorsan Ossie (min andra mentor) hade klätt upp sig något fruktansvärt...


...men det höll enbart 11 minuter - orka lixom!!!

Före:


Efter:


Även på detta kalas bjöds det på en hel del godsaker...



...men jag nöjde mig med en pepparkaksdiet...



Jag träffade flera nya ansikten också, här har vi  exempelvis Bille...


...och Troy...


...men dom flesta hade man ju sett förr, som Charlie...


...och Wilda...


Madde trodde att alla barn var hennes...

...inte helt friskt!

Jag hade som traditionen säger förberett en sång som jag framförde ackompanjerad av marackas...


...sedan dansade jag lite...


...med Ester...


...och besteg sedan ett berg till Luiz ära.


Jag rev även av ballongdansen tillsammans med Svea...

...men det ska vi inte prata högt om.

Summan av kardemumman - det känns bra att kunna sätta upp ännu ett lyckat kalas på sin ettåriga CV!















Kommentarer
Postat av: Eowyn

Jag vill att Musse ska komma på mitt kalas!

2011-01-11 @ 05:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0