Fräsch facebookdiskussion

Dr Alban:
Till ALLA tjejer där ute.

Höstlegender, Romantisk film???

Ni måste FUCKING driva med mig! Handling i korthet: 1 tjej som knullar 3 bröder...3!!!, Vilket smutsigt luder!
...


Noni: Ja ha, det är såååå den filmen ska mottas. Vidrigt är vad det är när man kommer att tänka på det! Jag måste genast gå och våldtäktsduscha för jag känner mig så djävla smutsig nu! Jag ska lyssna på Ludacris´ I Got hoes (in different area codes) hela kvällen så att jag påminns om den rätta ordningen.

Dr Alban: Bra där Nooni, en konverterad 3 miljarder to go! ;)


Miss Fatty: en eloge till nonis svensksarkastiska otroligt innovativa och politiskt korrekta feministbabbel... bla bla bla... vi fattar man e "fri" med sex. Det är jätteviktigt. verkligen as viktigt. Man ska få knulla tre bröder. Man ska få knulla en häst. Man ska få knulla en sköldpadda. Man ska få knulla Eiffeltornet. Allt är normalt. Det är det viktigaste i vårt samhälle idag. knulla. Förklara det för xao bao i vietnam när hon äter flugbajs. Hon har säkert drömt om SJP´s senaste Hermés.


Noni: Miss Fatty, vi snackar om en film som heter Höstlegender och utspelar sig under tidigt 1900-tal i USA, på landet. Det är dock väldigt fint av dig att bjuda på en sexualupplysningstext som sträcker sig från vårt samhälle genom Paris´ och Vietnams och både innehåller bajs, djur och byggnader - är det någon som är innovativ så är det du! Tackar dock för att du understryker min (svensk?)sarkastiska poäng om att "MAN är fri med sex" och att "MAN ska få knulla en sköldpadda, en häst och ett Eifeltorn", samt ha en hora i vart postnummerområde, men att en tjej INTE är fri med sex och är ett smutsigt djävla luder om hon knullar tre bröder, en häst, ett Eifeltorn eller en sköldpadda. Shulululu!


Miss Fatty: Det är sant! Här i Sverige 2011 sitter jag min arma kvinna med min huckle å knådar surdeg och vet inte ens vart min klitoris sitter. Varför har ingen berättat för mig att det finns snoppar att göra å tuttar att visa? Poäng? fri sexualitet är överpratat och feminister är lika tjatiga och jobbiga som en väckarklocka som man lär sig att tänka bort.

Bla bla bla, patriarkat, bla bla bla, MAN, bla bla bla jämställdhet...bla bla bla...snark...zzzzzzzzzzzz

Miss Fatty: Poängen med att kvinnan som knullar 3 bröder är inte att hon e kvinna...utan att människan knullar 3 syskon... vart är moralen? är fri sexualitet lika med djuriska och empatilösa beteenden? u go girrrrl! strävan efter en inre balans har aldrig betytt så lite jämfört med att knulla loss.

Dr Alban: Noni, vet inte vem du är eller varför du tar dig tid att ens kommentera mitt inlägg med en massa hippiesvammel (sarkastiskt nog så vet alla som känner mig att jag hellre bryter bröd med krigsherrar än att dela det med "frihetskämpar" som bara talk the the talk men aldrig walk the walk om hur dom vill förändra världen med ideologier om utopia här på jorden) varför blir du upprörd och och yappar loss i 360!? Det ju inte dig jag pratar om...eller träffa jag en öm punkt???

Noni: Miss Fatty, fri sexualitet!? Djuriskt och empatilöst beteende? Har du ens sett Höstlegender?! Om du ojar dig över omoralen i Höstlegender, så bör du ju slå bakut över omoralen i exempelvis låten I got hoes (in different area codes) och liknande. Eller är det inte omoraliskt att knulla en tjej i varje postnummerområde?

Dr Alban, jag är absolut inte upprörd, jag tog din status som ett skämt och skrattade åt den (för det är kul att betrakta filmen Höstlegender på just det sättet och precis som du skriver så finns det nog inte många tjejer som inte ser den filmen som förbannat romantisk (Miss Fatty ovan är den enda jag vet som inte gör det) och man kan ju fråga sig hur många tjejtårar som fällts pga den). Jag tog även tillfället i akt att skämta vidare på det spåret, fast åt motsatt håll men det var tydligen inte riktigt lika roligt. Jag har faktiskt ingen aning om varför du ville bli vän med mig här på FB, jag känner absolut inte dig. Men eftersom du ville det så trodde jag också att det var ok att jag skojade lite på din status. Om du tycker att det är jobbigt att främmande människor kommenterar det du skriver här på FB, så borde du banta ned vänskapskretsen här alternativt inte skriva meddelanden riktade till ALLA tjejer där ute. Som man ropar i skogen får man svar lixom, detta är internet och så funkar det här. Om jag vore dig skulle jag även vara lite mer försiktig med hur jag uttryckte mig här i offentligheten, det finns dom som inte skulle känna sig bekväma med att hänga på din krog om dom läste att du kallar tjejer för smutsiga luder. Säkert flera stycken bland dom över 400 polarna du har här på FB...

Därefter strök jag Dr Alban från min vänskapslista och vet därför inte hur diskussionen fortlöpte, men har dom inte slutat tjattra så hetsar dom väl där än...

Avdelning att skita sig själv i ansiktet:
  1. Småstadskrögare som svänger sig med termer så som smutsigt luder på nätet och i direkt anslutning till sina över 400 facebookbekantskaper - great for business!
  2. Ung tjej som häver ur sig att feminister är lika tjatiga och jobbiga som en väckarklocka som man lär sig att tänka bort, för att i nästa stund moralpredika om vad som är okej och inte vad gäller sexuella relationer.
Nonis anmärkning: Dr Alban och Miss Fatty är fingerade namn, personerna i fråga heter något helt annat i verkligheten.



Bilden ovan illustrerar tre rena och moraliska flickor som istället för att slarva med pojkar umgås med höns. Fast vänta här nu, är det kanske än värre att omge sig med höns än med pojkar?! Det ligger förmodligen något i Dr Albans farhåga om att han kanske trampade på en av mina ömma tår, när han skrev om smutsiga luder - jag kan ju inte ens avgöra vad som är omoraliskt och inte!? När man tänker efter så är jag rent ut sagt vedervärdig, jag har ju till och med en oäkta son!!!!!! Det känns hur som haver bra att veta att moralen på Dr Albans krog är fruktansvärt hög, så att man inte råkar gå dit någon gång.




Kommentarer
Postat av: .................................

HA HA HA HA HA HA HA HA HA! Jag älskar dig! Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha!



Jag vill veta vad det är för ställe. Det finns en risk för att jag är ett smutsigt luder så att jag ej går fel. Bor inte i din stad men om man skulle råka åka dit någon gång så vill man ju helst hamna bland vänner och liknar.

2011-01-28 @ 11:35:35
Postat av: Plupp

"Det är dock väldigt fint av dig att bjuda på en sexualupplysningstext som sträcker sig från vårt samhälle genom Paris´ och Vietnams och både innehåller bajs, djur och byggnader - är det någon som är innovativ så är det du!" - HA HA HA HA HA HA HA!!!!!!!!!!!!! Så bäst!!!!!! Så moraliskt av Miss Fatty lixom. HA HA HA HA HA!

2011-01-28 @ 11:37:47
Postat av: Gogge

Du är bäst Noni! Bäst!

Och jag blir ju jävligt nyfiken på vad det äör för krog det rör sig om....

2011-01-28 @ 12:13:26
URL: http://surbullen.blogspot.com
Postat av: Noni

Sjukt nyfiken va, sjuuuuuuuuuuuuuukt! HA HA HA HA!

2011-01-28 @ 12:17:01
Postat av: Gogge

Ja sjuuuuuuuuukt nyfiken! Jag vill ju vet vad det är för lirare man stödjer om man besöker stället.

2011-01-28 @ 12:50:48
URL: http://surbullen.blogspot.com
Postat av: Anlo och Truls!

Fantastiskt!

2011-01-28 @ 18:14:58
Postat av: Lindooow

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHA! jag får mig ALLTID ett gott skratt var gång jag tittar in på denna underbara blogg! Det har blivit som ett gift!

2011-01-28 @ 23:25:44
Postat av: Lisa.

Noni, jag gillar dig mer och mer.

2011-01-28 @ 23:29:25
Postat av: Anonym

"strävan efter en inre balans har aldrig betytt så lite jämfört med att knulla loss" - kul att det kommer från en brud som har opererat näsan. för henne går ju utseendet före den inre balansen i alla fall eller är strävan efter ett snyggt utseende samma sak som strävan efter inre balans kanske. Då knullar jag heller loss och blir kallad smutsigt luder. Kommer aldrig gå dit nåt mer.

2011-01-29 @ 09:22:47
Postat av: Jim

Du måste skämta?! Vad fan tror dom här personerna om sig själva egentligen?

2011-01-29 @ 19:05:36
Postat av: Mr Right!

Det roligaste av allt e att du kallar henne Miss Fatty hA HA HA HA HA HA!!!! Huvudet på spiken som alltid.



Jag älskar dig, du är kanon!

2011-01-30 @ 11:36:03
Postat av: E

Stoppa omoralen i Höstlegender! Stoppa den! Uttalandet om väckarklockan (eller allt miss Fatty sladdrar om)... Jag skäms å hennes vägnar. Du är dock min idol!

2011-01-30 @ 15:18:38
Postat av: Jenny

Personligen har jag aldrig knullat, aldrig tänkt knulla och kommer aldrig att knulla. man vill ju inte va ett smutsigt luder liksom..

2011-01-30 @ 18:13:30
Postat av: Noni

Hallå alla!



Känns lite som om jag hängt ut personerna i fråga även om jag fingerat deras namn, men å andra sidan så har dom verkligen hängt ut mig på Facebook. De kommentarer som jag publicerar i detta inlägg är inte de enda kommentarerna som finns där. Deras fina anhängare är fantastiskt verbala kan jag förtälja och om det råkar dimpa in en kommentar från någon som skriver något till min fördel så raderas denna omgående. Jag följer dock inte diskussionen längre eftersom jag ändå inte kan bemöta den då jag ju som sagt avslutat min vänskap med Dr Alban.



Men Miss Fatty tycker jag enkom synd om av många olika tragiska anledningar. Dr Alban skäms jag dock för - det är ju jätte pinsamt att han svamlar om "ideologier om Utopia" (man ba eh nej vi snackar om din respekt för dina kvinnliga restauranggäster - dom som du lever på - och inte ideologier som bygger på en bok om en ö och som skrevs på 1500-talet!) och att han "hellre bryter bröd med krigsherrar än umgås med frihetskämpar" (vilka är dessa krigsherrar och ser han sig själv som en sådan och vad är det för krig han i så fall för - ett mot omoralen och smutsiga luder?). Man ska inte svänga sig med liknelser som inte håller och som man själv inte riktigt förstår innebörden av.



En annan rolig sak i sammanhanget är att Dr Albans kommentar och hippiesvammel, lika gärna kunde vara ett svar på Miss Fattys pinsamma hets om strävan efter inre balans...



2011-01-30 @ 20:38:44
Postat av: Kajalin

Darling darling darling darling, det spelar ingen roll vad du skriver och att du inte kan försvara dig för dom gör ju bort sig själva mer. Man skäms ju åt dom.

2011-01-30 @ 22:10:13
Postat av: Jens

Till E: ha ha ha ha ha ha ha ha. bra skrivet, ha ha ha ha. Stoppa omoralen i Höstlegender, stoppa den. Ha ha ha ha.



Så djävla bra inlägg och så djävla bra kommentarfält. Men är det på sant verkligen. Känns lite för risky av krogägare och lite för korkat. Det är i alla fall så förvånande alltihop.

2011-01-30 @ 22:44:40
Postat av: Playdooh - den gröna

Smart snubbe! Vet han ingenting om internet eller?

2011-01-31 @ 08:00:41
Postat av: Nils

Vilka idioter, ens egna tillkortakommanden känns plötsligt inte lika oförsvarliga. Bristen på intelligens har väl sällan varit så uppenbar? Keep up the good work Noni! I will always be your soldier, eller nåt...

2011-01-31 @ 08:16:40
Postat av: Noni

Nils: "Stand by me my apprentice. Be brave, Clench fists". Som jag sagt så mången gång till Eve; det finns en The Streets-line för vart tillfälle. Just denna utgör de tre sista sägningarna i Turn the Page.



Jenny: du har skrivit ordet knulla tre gånger där uppe - du är ett smutsigt luder.



E: ja stoppa för djävelen omoralen i HÖSTLEGENDER, en så vidrigt smutsig film! Vad ska dagens kvinnfolk tro egentligen? Att de kan komma undan med att knulla tre bröder? Nej det är dags att vi ryter ifrån nu, annars riskerar hälften av Sveriges befolkning att förfalla. Filmen spelades dock in på 90-talet, typ 15 år sedan med andra ord. Betyder det att det kan vara för sent? Att filmen redan haft en jädra impact på oss alla? Är jag ett smutsigt luder?



Lisa: gillar du mig mer nu när det kanske framkommit att jag är ett smutsigt luder?

2011-01-31 @ 12:09:05
Postat av: Jenny

Ja jävlar, nu måste jag bara hitta tre besläktade män i samma generation

2011-01-31 @ 19:43:05
Postat av: Noni

Gör som hon i Höstlegender då?

2011-01-31 @ 22:02:52
Postat av: anonym

Finner inga ord... det är bara för dumt... man blir ju mållös...

2011-02-01 @ 12:29:38
Postat av: Nils

tillsammans... together forever...



Dags att börja avrunda.

2011-02-08 @ 08:45:58
URL: http://www.byggidioterna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0