På Ica Maxi...

...bor den här djävla idioten:


Han har till jobb att vakta bröd. Vid flertalet tillfällen har jag försökt kommunicera med vederbörande i all välmening, jag har tjoat, hojtat, skällt som en hund och vinkat...


...men fanskapet svarar aldrig. Inte för att jag bryr mig nämnvärt, men det är ju inte särskilt trevligt av en butiskanställd att vara så illa serviceinriktad och rent av otrevlig. Han tror väl att han jobbar inom säkerhetstjänsten eller dylikt. Snacka om att ta sig själv på lite för stort allvar i så fall...


...det är lixom tunnbröd vi snackar om. Skev djävel.

Kommentarer
Postat av: Lindooow

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!! FAN VAD FUL! Den har jag missat totalt! kanske beror på att han är för stot ;-) bara måååste in o kolla i helgen då jag jobbar i samma hus! kanske blir helad, eller får en uppenbarelse?? kan man önska sig saker av han? Tack för tipset

2011-03-02 @ 09:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0