Att vara med honom är som att springa uppför en sommaräng utan att bli det minsta trött

Pappas födelsedag hade vi helt glömt bort. Vid 20-tiden i går kom vi dock på att den var igår och fick panik. Men morsan styrde snabbt och lätt ihop en blå tårta som vi dekorerade med lakritspipor, minimarsmallows, bananer och lakritsströssel - 4 ingredienser som han älskar!


...han fyllde 32 som ni själva förstås kan döma av det rosa kristyrspritset...

...sjukt snyggt!

När han kom hem var han helt trasig och smutsig efter en helvetisk dag och visste knappt vad han hette. Men efter några bloss på en lakritspipa tillsammans med mig, blev han piggare...

...det kändes som om han och jag rökte fredspipa - det var ett kärleksfullt moment!

Det bästa av allt var att Pyttemänniskan inte var med (sov sedan länge) och allt kändes som förr i tiden då jag var nummer ett och alltid i centrum!


Jag älskar min pappa och han älskar mig - vi är ett radarpar!


Kommentarer
Postat av: Lindooow

Vilken fin sida du har utformat! Jag blev så full i skratt när jag såg musse se arg ut, där han tittar upp i gräset. Har nämligen en så jävla bra blid på dig o mig när jag typ var 2-3 mån o inkräktar i din vagn. Du ser EXAKT ut som musse där på den bilden! Bara MÅSTE kop denna bild o skicka till dig! Vad har du adress??

2011-02-10 @ 21:56:22
Postat av: Noni, Håkan, Musse

Underbart!!!! Skicka till [email protected] asap!!!!

2011-02-11 @ 09:53:54
Postat av: Lindrow

Får se om det blir bra att maila, marcus sa att man kan ta ett foto på fotot o maila, annars kopierar jag dem och skickar på post =) måste bara hittat hos höna först =))

2011-02-11 @ 16:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0