Klockan 06.17...

...i morse var det dags för mig att bli friserad. Det var kanske inte den mest ultimata tiden, men duktiga frisörer är ju rena konstnärer, så jag tänkte att det var bäst att låta honom skapa medan inspirationen fanns där.

Jag tvingades dock genomlida en ganska omild behandling och det hela tycktes handla om att han skulle rufsa sig fram till en frisyr på min arma skalle - säkert någon ny fransk metod.
Jag vill inte påstå att jag är helnöjd med resultatet, men han ansåg att hans verk blev otroligt lyckat och jag litar så klart på ett proffs.
En får väl tacka så mycket helt enkelt

Kommentarer
Postat av: Millan

Duktiga Musse!!!

2011-08-04 @ 14:29:24
Postat av: Bella

Noni! Fasen Musse kanske kan lära mig hur får till det där nonchiga rufset. Det ser fantastiskt ut!

2011-08-04 @ 17:56:49
URL: http://dorisandruths.blogg.se/
Postat av: Noni

Ja visst är han duktig, han kan typ allt. Ett tag var jag dock lite osäker på om det var en ny frisyr jag skulle få, eller om det hela rörde sig om någon form av nack- och skaplmassage.

2011-08-05 @ 08:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0