Bloggläsare, jag håller er så kär!

Tack för alla fina kommentarer, mail, sms och tweets om inlägget Tro, hopp och kärlek. Det värmer verkligen i hjärtat att putslustiga och sarkastiga lilla jag, fått så fin respons på ett så känsligt inlägg. Jag har haft en bild av att ni som läser bloggen, mestadels gör så för att den är lite knasig och udda och bjuder på skoj och flams, men det tycks inte vara hela sanningen. Tack så mycket för att ni valde att dela med er till mig om vad ni tyckte om just den texten, ni är så himla fina!

Nedan: Benny vet inte hur man gör när man åker bil

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är en duktig skribent, du har både humor och kan vara allvarlig och djup. Jag läser din blogg varje dag därför. perfekt mix av allt jag gillar! Fortsätt så!

2011-08-05 @ 09:34:58
URL: http://[email protected]
Postat av: jennie L

xoxo!

2011-08-05 @ 20:48:21
Postat av: Bella

Jag lovar att fixa bilder på henne när jag hemma igen. Det var inte det lättaste att få till den där perfekta posen..hon är lite blyg och blir då gärna lite stel, men efter ett tag så.. Het är hon..nästan som du!! Pussa mussefötterna från mig!

2011-08-06 @ 12:22:23
URL: http://dorisandruths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0