Jag vill bo i en svamp, annars får jag kramp!

Halloj, halloj, halloj, halloj, halloj, halloj, halloj, halloj, halloj! I skrivande stund är jag som ni kanske märker, exalterad till tusen!!!!! Ja det finns faktiskt ingen hejd på hur enorma mina förväntningar är för tillfället. Vi ska nämligen bygga ännu en våning på vårt hus!!!!!!!

Vi ska öppna upp taket och dynga dit en andra våning och av bara farten kanske vi tar i lite till och slänger dit en tredje. Nu blev ni allt förvånade va? Det blev jag också när jag fick reda på det, kan jag förtälja. Jag hade nämligen inte den blekaste aning om detta märkliga byggprojekt. Men i enlighet med ordet på byn och grannarnas kvacksalvande, så ska vi förstöra den gemytliga atmosfären här ute i skogen, genom att förvandla vår stuga till ett flervåningshus.

Undrar vem det är som ska hålla i hammaren (*orolig*)?


Det bästa med vintern är att folk håller sig inomhus och man slipper se och möta sina grannar.

"Kackel, kackel, kackel, kackel, kackel"



Kommentarer
Postat av: Jonas

Ha ha! Vem var det som inte hade en aning om byggprojektet, Mamman eller Musse? :) Skulle ju faktiskt kunna vara båda två :)

2011-04-22 @ 21:38:42
Postat av: noni

MÄ!!! Du ser väl vilken kategori inlägget står under!!!!!

2011-04-22 @ 22:35:05
Postat av: noni

MÄ!!! Du ser väl vilken kategori inlägget står under!!!!!

2011-04-22 @ 22:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0