Grillerna i mitt huvud

Maud Olofsson påstår att egenföretagande innebär en enorm frihet för kvinnor och det är jag beredd att hålla med om. I flera dagar har jag exempelvis suttit ända fram till midnatt med bland annat bokföring, likviditetsbudgetering, ekonomiska analyser och inventering. Hörde ni det - ÄNDA FRAM TILL MIDNATT! Det är förmodligen endast som egenföretagare man är fri att göra det.

För övrigt så har en specifik fråga under en längre tid gäckat mig till förbannelse och oavsett hur mycket jag stöter och blöter den, så kommer jag inte fram till något vettigt svar: Vad är skillnaden mellan bokföring och avföring?


En annan sak som jag undrar över är varför barnet på bilden nedan, bär försmå tubsockor på ett bröllop?


"undrande"

Kommentarer
Postat av: Linda Liljeblad

GAPGARVAR O ropar på Magnus o komma att läsa som vanligt. Din humor är så kul!!

2011-04-13 @ 21:55:53
Postat av: Noni

Det är ju kul att min förvirring kan glädja folk.

2011-04-14 @ 08:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0