Klosterfrisyr = NO NO!

Efter cirka 30 minuters tystnad skrek Andreas: KOM INTE HEM OCH SE UT SOM EN MUNK IGEN!!!! Man kunde nästan höra en släng av panik i hans lilla utbrott. KUL! Hur som haver framförde jag denna beskrivning till Bella i går när jag satte mig i stolen: jag vill ha längre på vänstra sidan så klipp inget där, men det ska ändå gå ihop med håret där bak. På höger sida ska det vara kortare så där måste vi ju kapa en del och så vill jag kunna ha luggen lite snett och kanske kan ska håret där bak gå att dra åt ena sidan och så får jag inte komma hem och se ut som en munk.

Så här blev det:











Bella är fan en riktigt klippa på att klippa (hö hö hö)! På fredag ska hon upp till Sthlm och vara med bakom kulisserna på den stora frisörgalan på Berns - det förtjänar hon!





Kommentarer
Postat av: .............

Djävligt coolt!

2010-09-06 @ 23:29:29
Postat av: linda Liljeblad

Så snyygt! Bra jobbat Bella!!! O du är supersnygg i det där Nony. Härjet alltid vid mammas sida :) Gullis..

2010-09-07 @ 06:50:47
URL: http://[email protected]
Postat av: Noni

Nej Härjet blir man ju inte av med i första taget, ha ha. Fast Chrisses/Bellas mamma Ann-Mari brukar passa honom när det ska klippas, det blir lite väl svårt för Bella annars.

2010-09-07 @ 08:44:38
Postat av: Miss Universum

supersnyggt!!! det där ska jag ha i bakhuvudet till min nästa klippning. :)

2010-09-07 @ 11:08:16
URL: http://missuniversum.wordpress.com/
Postat av: Nils

Jag tycker du blir lite mer lik mig varje gång du klipper dig. Säger du till Bella att du vill se ut som mig?

2010-09-07 @ 11:13:12
URL: http://www.byggidioterna.blogspot.com
Postat av: Noni

Nils: ta gärna en av bilderna på mig och ta sedan en bild på dig och gör ett inlägg på er blogg där du bevisar vår likhet. Jag vill ha detta svart på vitt innan jag börjar hantera det mentalt.



Miss Universum: tnkx!

2010-09-07 @ 13:20:21
Postat av: Nils

Alltså jag ser ju inte ut sådär nu men jag såg ut så när jag träffade Bella senast. For real.

2010-09-07 @ 17:18:48
URL: http://www.byggidioterna.blogspot.com
Postat av: jennifer

ur snyggt!!! :)

2010-09-07 @ 23:27:26
URL: http://www.jenniferlundell.se
Postat av: noni

@ Nils: vad är det du insinuerar?! Att Bella tolkar min klippbeskrivning som "jag vill se ut som Nils gjorde i håret när du senast träffade honom"?



@ Jennifer: tack så möe!

2010-09-08 @ 16:51:00
Postat av: Och solen har sin gång.

exakt så, eller mer som att du sa: "kan du klippa mig som Nils såg ut förra gången du såg honom? Du vet utanför Palace på midsommardagen."

2010-09-12 @ 10:54:40
Postat av: NG

exakt så, eller mer som att du sa: "kan du klippa mig som Nils såg ut förra gången du såg honom? Du vet utanför Palace på midsommardagen."

2010-09-12 @ 10:56:19
Postat av: Noni

Precis så var det ju jag sa faktiskt. Ganska sjukt egentligen.

2010-09-12 @ 16:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0