Förtrycket är totalt

Här sitter jag och myser...



Tillståndet på bilden ovan tillhör dock en svunnen tid kan jag förtälja. Pyttemänniskan har blivit en småmänniska som ständigt skriker mitt namn, härmar mitt skall och på ALLA sätt och vis försöker komma åt mig. Ofta drar han omkring på sina saker i en ful vagn, som han försöker köra på mig med.



Se ovan hur vansinnet riktigt lyser i hans ögon, s
e nedan hur snabb han har blivit!



Mina fristäder börjar ta slut, han kommer åt mig över allt. Det enda positiva som hänt den senaste månaden, är att Pyttemänniskan har fått eget rum och mamma och pappa därmed har börjat sova i samma säng igen. Hela nätterna ligger jag nu tryggt och varmt mellan dem och drömmer om Doris (min nya tjej).



Doris, fina Doris. En fin sak i kråksången är att Pyttemänniskan är rädd för henne!




Kommentarer
Postat av: Linnea

åh herre! Nu har du att göra Håkan..

2010-09-25 @ 20:58:47
Postat av: Linnea

Kan inte vi få vara hundvakt åt Håkan någon gång? skulle han gå med på det? Marcus och jag är ruskigt sugna på en egen hund, men det skulle inte gå så som det ser ut just nu. Vi är ju ändå ofta hemma på helgerna och myser.?? Ni kan gärna skicka med Musse också ;-)) Så om det krisa någon gång så kan vi ställa upp mer än gärna =))

2010-09-25 @ 21:06:37
Postat av: Anonym

Jsg älskar dig Linnea, men jag är inte så förtjust i katter. Men det går nog att lösa.

2010-09-26 @ 00:03:18
Postat av: Nilli

Älskar bilden på Musse när han springer naken med gåvagnen hahaha. Han ser helt galen ut! :D

Postat av: Linnea

Aj då, detb är klart, men vi kan väl vara någon annas stans? eller också stänger vi in katterna ;-) vi får klura ut något

2010-09-26 @ 14:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0