Toback...



Håkan: det vore ju bra om du kunde sluta skrävla om den där resan till Utriket nu...

Musse: du är bara avundssjuk för att du inte fick följa med!

Håkan: vad då inte fick, jag valde själv att avstå!

Musse: HA! Det där tror jag inte ett ögonblick på!





Håkan: För det första så kan man inte bara lämna hus och hem vind för våg och bara fly, någon var ju tvungen att stanna och hålla ställningarna. För det andra så vägrar jag att skaffa pass för om detta någon gång skulle gå förlorat och hamna i fel händer, så skulle vad som helst kunna hända med mina personuppgifter. Sedan hundskatten avskaffades vägrar jag att finnas med i några papper!

Musse: men hallå, du är ju chipmärkt! Du finns i en databas och kan kollas upp hur lätt som helst!!!




Håkan: skit också....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0