Håkan, Morsan och Mus hänger i Sthlm...

...för idag annordnade tjejerna på Loppi.se, ännu en lyckad We R Family-träff som vi självklart inte ville missa. Mer om denna senare, då jag kan bifoga bilder på spektaklet. Jag har även fått möjlighet att utlysa en trevlig tävling, så håll utkik i bloggen vad det lider!

Just nu sitter vi i en lya i Enskede och lökar. Den tillhör Musses gudföräldrar Adam och Elin och den sistnämnde kommer snart hem med sushi till oss. Håkan har dock betett sig fruktansvärt asocialt de senaste 48 timmarna och endast konverserat med sin egen fisring, vilket har medfört att värdparet känner sig otroligt åsidosatta. Jag bryr mig dock föga om det hela, det var länge sedan jag slutade skämmas över den där byrackans illdåd och tilltag. Det har till och med hänt att jag vid tillfällen svurit mig ifrån honom och jag tänker göra precis det samma med Musse när han blir äldre och beter sig illa (det träliga är dock att det förmoligen kan bli lite svårt, med tanke på att han är så galet lik mig utseendemässigt, men jag tänker självklart försöka).


(tur att han sköter sin munhygien i alla fall)

Kvällens happening: Kungarna av Tylösand drar igång på kanal 5 och eftersom min mycket nära och kära vän klipper företeelsen så är jag otroligt pepp! Det är alltså han som valt ut exakt vad som ska visas i tv och lagt på musiken till det etcetera. Vansinne utlovas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0