En paranoid mors bekännelser

Här hemma hos mig har jag den allra största av skatter och när jag tänker på det blir jag nästan vansinnig. Om kvällarna hemsöks jag av tankar om att någon under natten när alla sover, ska ta sig in i mitt hem och stjäla detta ovärderliga. Varje kväll innan jag går och lägger mig, bygger jag därför en avancerad fälla innanför ytterdörren. Fällan är tänkt att hindra inkräktare från att komma in i mitt hem och röva bort det värdefullaste. Jag känner mig som Gollum i Sagan om Ringen.




Kommentarer
Postat av: linda Liljeblad

Misstänk mig i första läget! Jag skulle vilja ha han. Skulle ju kunna lura hela världen att han o Luiz är brorsor:) Han är så fin..puss

2010-09-24 @ 07:42:04
URL: http://[email protected]
Postat av: Noni

Ha ha ha ha ha, jag älskar dig Linda! Om min son skulle bli stulen av någon, så skulle jag vilja att det var du, för då skulle han växa upp i en härlig familj men grymma päron och de bästa av storebröder. Och som sagt, han och Luiz är så lika att ingen skulle misstänka något.

2010-09-24 @ 10:04:19
Postat av: Linnea

oh my god vilka ögonfransar! vem har han ärvs dom ifrån??

2010-09-25 @ 01:55:03
Postat av: Noni

En annan skulle döda för de där ögonfransarna, så de är med andra ord nedärvda från Andreas....

2010-09-25 @ 10:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0