Söndagsfrukost

Pappa Pandy: har du haft i socker i teet?

Morsan: ja.

Pappa Pandy: okej...

Morsan: VAAAAAAAAAAAAAAAAD?!

Pappa Pandy: nej inget, jag tänkte att det här teet kanske var ett sånt te som man inte behövde ha socker i och att du därför inte haft i något, för det är ju sött asså och dä...

Morsan: jag fattar inte? Är det inte tillräckligt med socker i din tekopp?

Pappa Pandy: JO FÖR GUDS SKULL, JO!

Morsan: men vad är det för djävla tjafs då?

Pappa Pandy: ja men jag undrade ju bara...

Morsan: du undrade över om världen plötsligt hade välsignats med en ny uppfinning: färdig-sockrat-te!?

Pappa Pandy: ja eller... NEJ JAG VA LITE TVEKSAM ÖVER OM DU HADE HAFT I NÅGOT SOCKER I MITT TE EFTERSOM DET INTE SMAKADE SÅ SÖTT SOM JAG VILL HA DET.

Morsan: NEJ FÖR JAG VÄGRAR HÄLLA I 1 DL SOCKER I DITT TE, FÖR DET ÄR TYP MER HÄLSOSAMT ATT KNARKA ÄN ATT SÄTTA I SIG SÅ MYCKET SOCKER! SLUTA RÖKA OCKSÅ, SLUTA RÖKA NU!!! OCH BÖRJA PLOCKA UNDAN EFTER DIG OCH TORKA AV BORDET EFTER DIG OCH LÄGG INTE DINA STRUMPOR PÅ GOLVET OCH STOPPA IN DISKEN I DISKMASKINEN. GEGGA INTE MED SMÖRET, BORRA FÖR HELVETE UPP STRINGHYLLAN I MUSSES RUM OCH VÄCK INTE DEN BJÖRN SOM SOVER EN SÖNDAGSMORGON SOM DENNA!!!!!!

Pappa Pandy: tack för teet i alla fall.

Morsan: Var så god för teet.






Kommentarer
Postat av: ....Malin

igenkänningsfaktor 1000

2010-10-03 @ 10:55:13
Postat av: Telma

ha ha ha!!!

2010-10-03 @ 19:12:30
Postat av: Ivan

"JAG VÄGRAR HÄLLA I 1 DL SOCKER I DITT TE, FÖR DET ÄR TYP MER HÄLSOSAMT ATT KNARKA ÄN ATT SÄTTA I SIG SÅ MYCKET SOCKER!" HA HA HA HA HA HA HA HAAAAAAAAAAA!!!!

2010-10-04 @ 12:05:31
Postat av: Nils

Jag känner inte igen mig.

2010-10-04 @ 12:19:57
Postat av: Noni

Nils, sluta ljug!

2010-10-04 @ 20:32:02
Postat av: Nils

Ok. Jag tycker synd om Andreas. Kämpa Andy, kämpa!

2010-10-05 @ 09:28:23
URL: http://www.byggidioterna.blogspot.com
Postat av: Noni

Varför?

2010-10-05 @ 10:40:06
Postat av: Nils

Äh lägg av Noni. Jag vet hur du kan hålla på.

2010-10-05 @ 16:44:16
URL: http://www.byggidioterna.blogspot.com
Postat av: Nils

Men vad har han på örat? VAD I HELVETE HAR HAN PÅ ÖRAT? VA?

2010-10-05 @ 16:45:07
URL: http://www.byggidioterna.blogspot.com
Postat av: Noni

Du kanske tror att du vet hur jag "kan hålla på", men då vill jag bara förtälja att det har du ingen aning om. Efter att ha haft jour 27/7 under snart ett års tid och under nio månader endast fått sova i genomsnitt 4,3 timmar om dygnet samtidigt som jag drivit ett åkeri, så har mitt "hållapåande" nåt en helt ny dimension. Upptäckten av par skitiga strumpor slängda i ett hörn i kombination med kafferingar på ett bord och ett smörpaket som inte ställts in i kylen, har fått mig att börja gråta och vilja slita av mig håret.



Pappa Pandy har i princip en sån där i örat dygnet runt (ja han till och med sover med den). Vi ska vara ytterst tacksamma för att han trivs med den, eftersom han är lastbilschaufför och DESSUTOM kör ADR-klassade varor (stundom högexplosiva).

2010-10-05 @ 18:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0