Morsan föräldrabloggar

I går bytte jag blöja på min son när han sov. Bingot bestod av en jättefin orange klump ungefär lika stor som en golfboll. Sonen kurrade lite när jag befriade honom från blöjan och grymtade lite när jag satte på honom en ny. Men han vaknade inte. Morsan-Musse 1-0 (eller?).



Om cirka 57 år kommer rollerna vara omvända och då ska jag minsann påminna honom om att jag bytte blöja på honom så varsamt att hans sömn inte rubbades det minsta. Vi får väl se om han lyckas göra om det konststycket.

Kommentarer
Postat av: Josefine

haha! ja skriv ut det här inlägget och lägg det i ett kuvert där det står vid vilken ålder eller situation som han får öppna det!

2010-10-19 @ 12:14:24
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhahahah hahahahhahahhahahahaha



gud jag dör juh

hahahhahahahahaaaaaaaa så sant o så kul!

2010-10-19 @ 16:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0