Inspirationsbrist råder...

...så jag ger er mina senaste statusuppdateringar på Facebook:

Noni Nonish Du har kanske tusen vänner på FB, men hur många av dem känner dig egentligen? Kopiera följande frågor i din status, för folk att besvara i kommentarfältet. 1Vilken är min allra största hemlighet? 2Nämn nåt jag gjort som jag skäms för 3Hur långa är mina tånaglar? 4Vilket är mitt största komplex? När ni besvarat frågorna, tryck på gillaknappen 4 gånger för annars dödar jag en kattunge & ni får en snigel på ögat.

Noni Nonish
Äntligen är den här - Absolut Pan 9. Ännu en version av Mio min Mio-låten. Jag kunde inte vara mer pepp.

Noni Nonish
Sitter och funderar lite över Bagdad Bob. Vad gör egentligen han idag?

Noni Nonish
Vargtimmarna, dom mellan 16 och 19. Fy fan vad härliga dom är. Jag vill hugga mig själv i halsen med en gaffel i schlagertakt.....

Noni Nonish
Det luktar bajs i mitt kök.

Noni Nonish
Lugnet efter Härjet. En kan däcka för mindre.

Noni Nonish
Hej ja heter Veronica & följer Hem till gården. Allt började me att ja blev föräldraledig & lät tv:n stå på dygnet runt som en form av vuxensällskap. Sonen sover under tiden serien sänds, så ja har möjlighet att fokusera på den. Nu grubblar ja ständigt på hur handlingen ska fortlöpa, karaktärerna är mina vänner & jag ...svarar inte om ngn ringer mig under programmen. Tack för att ni lyssnade




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0