Jag stör mig...

...på att dom inte bär mössa.



...det fattas lixom nåt.

Kommentarer
Postat av: Fisken

Detta faller förmodligen under kategorin "dåliga bildidéer. F.ö ser det ju ut som om pappan har hjälm.

2010-11-09 @ 21:28:43
URL: http://dumbasfisken.blogg.se/
Postat av: Noni

"Hej, vi vill att vårt familjefoto ska fungera lite som en trofébild, så vi har med oss kvarlevorna från alla våra jaktsemestrar. Kan vi arrangera nåt med det temat?"



Ja pappan har ju faktiskt hjälm så att det räcker till dem alla.

2010-11-10 @ 07:50:19
Postat av: teckningssonja

äre från akward family photos? jag köpte den boken till min kille när han fyllde år!

2010-11-11 @ 18:38:08
URL: http://teckningsbloggen.se
Postat av: Noni

Jag vet inte vart den kommer ifrån, jag surfade runt och klickade mig vidare och så plötsligt hamnade jag där bland massa bilder. Är det en bok asså? I så fall kanske jag måste köpa den också, lär ju gå hem as a gift! Var köpte du den?

2010-11-11 @ 20:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0