Jag = Fågelskrämman

Det är så djävla jobbigt att existera när man inte har någon hjärna!

  • Idag har jag tvättat en hel maskin utan tvättmedel. Jag GLÖMDE nämligen att tillsätta det. Tvätten blev självklart inte ren och måste tvättas om. Det har jag tid med - NOT!
  • Igår upptäckte jag när jag och Musse kommit hem från Ica Maxi,  att jag fått med mig varukorgen hem. Vad fan ska jag med den till? Jag hatar mig själv!










I morn ska jag nog luncha på MAX och beställa en vegetarisk burgare med bacon.





Kommentarer
Postat av: Lindow

HAHAHAHAHAHAHAHAAH! hur tusan lyckas du med det? få med dig en varukorg? den är ju inte liten direkt =)

2010-11-21 @ 21:25:04
Postat av: Linda N

Jag vet vad du kan ha den till! Ge den till mig! Jag tänker varje gång jag är där att de där korgarna är så otroligt bra. De väger ingenting, rullar nästan av sig självt o så slänger man bara ner vad man behagar ha med sig. Enkelt och smidigt! Jag har däremot aldrig tagit mig mod till att ta med mig en sån korg hem, men nu är ju det problemet löst. Tack Noni!

2010-11-22 @ 08:00:19
Postat av: burgschki

hahahaha!

2010-11-22 @ 09:34:17
Postat av: Noni

Lindroooow: jag var till och med inne på MQ med den och letade efter dig. Folk stirrade som fan, men jag fattade inte varför.



Linda: TA DEN, jag vill INTE ha den! Du som dessutom är så grym på det här med att måla, kanske med lätthet kan pimpa om den.

2010-11-22 @ 11:13:23
Postat av: Fisken

Hur? stum

2010-11-22 @ 23:08:52
URL: http://dumbasfisken.blogg.se/
Postat av: Noni

Fisk: God only knows...

2010-11-22 @ 23:11:15
Postat av: Lindooow

HAHAHAHAHAAHAAHA! Typiskt folk att glo och inte säga nåt!

2010-11-23 @ 22:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0