"Inställt på grund av sjukdom...

...ersättningstillfället går av staplen den 12:e mars". Fy fan vad surt, jag hade lixom köpt en ny svart blåsa till morgondagens galej! Just nu känner jag enbart för att flyga genom en tunnelbanevagn på en brandsläckare.



Ps, jag ber er som nu listat ut vad jag skulle spendera lördagskvällen med, att inte skriva något om det i kommentarfältet. Jag har nämligen sedan i somras planerat att överraska fina Elin med detta (ja hon läser denna blogg!), men tvingas nu vänta med det ända till den 12:e mars. Den som väntar på något gott blir aldrig fet! Tyvärr ser jag ut som Gollum i kroppen och vill inte förlora mer underhudsfett... Onödigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0