Idag...

...lät jag cafébiträdet helt utan min inblandning, plocka ut de 5 valbara ingredienser som skulle ingå i min lunchsallad.

"vardagsedge"




Hon valde kikärter, räkor, majs, oliver och fetaost. Jag gillar inte fetaost och har problem med majs. Dessutom kändes det som om jag gick miste om kräftstjärtar, kidneybönor, ägghalvor, mozarella och couscous, vilka hade varit de fem självklara ingredienserna om jag hade fått välja. Det fick jag ju i och för sig också. Men jag avstod. Frivilligt. Med facit i hand så händer det att jag har svårt för mig själv.




Kommentarer
Postat av: Fisken

HA HA HA!

2010-11-29 @ 09:19:50
URL: http://dumbasfisken.blogg.se/
Postat av: Nils

Vet inte vad jag är mest rädd för, dig eller det där skaldjuret.

2010-11-30 @ 07:13:52
URL: http://www.byggidioterna.blogspot.com
Postat av: Noni

Den du ska vara rädd för är definitivt mig. Kräftan är död.

2010-11-30 @ 19:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0