Fars Dag...

...var det i söndags och då bjöds det minsann på tårta i det här huset kan jag förtälja!



Musse fyllde nämligen ett år för två veckor sedan och då glömde vi att fota hans födelsedagskalas, varför vi fejkade en ettårstårta i söndags. Bilden på den ska jag ska klistra in i hans första album, som ett fint fejkat minne. Det blir säkert av någon gång. Jag införskaffade albumet för snart ett år sedan, men det gapar fortfarande tomt. Ge mig fram till år 2017.

I måndags skulle vi ha varit på BVC. Det är andra gången i rad som jag glömmer bort att besöka det där haket, så vi har inte varit där på 3 månader (kanske 4, jag är osäker).

Nedan: definitionen av en Fuck Up Mom med sin ännu relativt oförstörda telning (ring soc innan det är försent!)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0