Bekräftelse...

...smakar så jädrans gott! Tack Dumbasfisken för att du göder min hybris.



Nu, åter till verkligheten. Grillen är ännu inte intagen och DET ÄR NOVEMBER (grannarna snackar bakom min rygg - jag vet det, ni vet det!). Jag har en gul finne på hakan. Vem var det nu som fick den där doktorandtjänsten istället för mig? Psykologsubban var det som fick den, för hon var väl både trevligare och mer kvalificerad såklart. Inte ett enda av Musses dagisplagg är namnat. Jag åt chips till kvällsmat igår.

#självhatar igen#






Kommentarer
Postat av: Fisken

Du är väl värd länkningen. (Dessutom så ingår det såklart i min långsiktiga plan att hänvisa alla läsare till andra bloggar så att jag kan lägga ned obemärkt så småningom)

2010-11-08 @ 17:45:26
URL: http://dumbasfisken.blogg.se/
Postat av: Nilli

Onödigt att självhata tycker jag, ville dom ha en sån subba så är det ju tur att du inte fick det ;)

Postat av: burg

psykologi, hittepåvetenskap.

2010-11-08 @ 21:06:02
Postat av: Noni

Amen faktiskt Burg,och hur hade dom tänkt att hon skulle kunna kliva ur sin yrkesroll och lyckas utföra forskningsintervjuer istället för terapi-intervjuer (som hon va van vid)? En får väl hoppas att dom blir nöjda med den där djävla empirin som hon kan vaska fram. Det är ju ändå den som kommer bära upp hela projektet.



Nilli: det jobbiga e ju att jag hade kunnat vara deras subba om de bara gett mig chansen...



2010-11-10 @ 20:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0