Vad är ett We R Family-event i Stockholm...



Pyttemänniskan sitter där uppe i sin långa stol och dinglar med benen och mallgrodar sig. Han ska följa med Mamma på We R Family-event i Stockholm. Man blir spyfärdig vid blotta åsynen av hans flinande och uppblåsthet! Själv ska jag vara hos morfar under tiden, vi ska väl spela golf och klippa gräset eller så. Jag vill inte ens följa med Mamma och Pyttemänniskan, det ska bli skönt att få en paus från dem! Vad är ett We R Family-event i Stockholm? Säkert långtråkigt och tråkigt och...




Kommentarer
Postat av: Nils

jaha? Skulle inte jag få vara musses kompis när du skulle hit?

2010-05-12 @ 09:00:15
URL: http://www.byggidioterna.blogspot.com
Postat av: Noni

Förlåt Nils, men vi har precis varit med om en väldigt traumatisk händelse så vår stockholms-visit blev inte riktigt som vi tänkt att den skulle bli.

2010-05-12 @ 21:18:51
Postat av: Nils

buuu

2010-05-14 @ 14:58:36
URL: http://www.byggidioterna.blogspot.com
Postat av: Noni

Det går fler tåg Nils och sträckan upp till sthlm är särskilt livligt trafikerad har jag sett på sj´s hemsida. We´ll be back just like Terminator, hasta la vista baby!

2010-05-14 @ 15:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0