Ser jag ut som en fårskalle, eller?



Här om dagens var vår granne James inne hos oss. Jag satte mig genast i min permobil när han kom för jag tänkte att det skulle vara lättare att köra på honom med den, eftersom han är både större och långsammare än Hunden.



Men i sista stund slank han alltid undan och jag lyckades aldrig komma åt honom, frustrerande! Till slut gav jag upp och började istället rasa omkring helt random med permobilen, men så fort jag kom i närheten av vardagsrummet så sprang James fram och motade mig tillbaka in i köket.



Han vallade mig som ett får och jag har aldrig blivit så förnedrad i hela mitt liv!!!!  Om jag skulle tvingas välja mellan att umgås med James eller Hunden, så skulle jag kanske välja Hunden faktiskt...





Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah helt underbara bilder!! roligt att hundarna är så intresserade, både den här och Håkan =)) teddy skulle bara tänkt: fuck of....

2010-05-08 @ 15:31:12
Postat av: J

James kanske är sugen på sommarjobb i Göteborg?

2010-05-08 @ 15:35:51
Postat av: Noni

James är lika gentlemanna-aktig som sin namne James Bond. Han ordnar och fixar med barnen och trots sin storlek och ålder låter han Håkan tro att han är herre på täppan.

2010-05-09 @ 07:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0