The-byfåne-state-of-mind

Igår var Nora och jag på Färgargården.



Till en början höll vi handen och allt var frid och fröjd, men sedan fick jag för mig att jag skulle slita i hennes tröja (jag vet egentligen inte varför, det uppstod ett behov bara)...



...och då blev hon stött...


...deprimerad och hängig.

Då gav jag henne ett rån som plåster på såren.


De där rånen är det enda tilltugg jag har tillgång till varför det känns så sorgligt att de förvandlas till wettextrasor när man sugit på dem ett tag...


...inte OK!

Sedan började Noras Mamma bete sig...



...varpå jag och Nora intog "the-byfåne-state-of-mind"...


... en överlevnadsstrategi som varenda bebis nyttjar för att stå ut med en tillvaro översvämmad av dåraktiga Storfötter.
"Find that happy place" liksom eller fejkskratta så mycket att du tillslut tror att du har roligt på riktigt.




Kommentarer
Postat av: ynnej

Guud vilka fina barn!!! Och hon den där Noras mamma verkar så påhittig och rolig!

2010-05-25 @ 13:41:37
Postat av: Musse

Vi snackade lite om det där, jag och Nora. Hon framhävde att mamman kanske inte är den allra vassaste kniven i besticklådan, men med tanke på den stora mjölkmängd som bärs upp av hennes G-kupor så kändes det orättvist att klaga.

2010-05-25 @ 14:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0