Finns det låsbara skor?

Hej hej Musse här och jag är i stort behov av att skriva av mig lite. Det förhåller sig nämligen så att vid flera tillfällan när jag träffat folk, så har dessa tagit av mig mina strumpor och börja klämma och känna på mina fötter!



Jag vet inte riktigt om jag ska känna mig kränkt, smutsig eller ta det hela som en komplimang?!



Och varför gör dom så? Min förvirringen är total och ovissheten gör att jag sover oroligt om nätterna och drömmer konstiga saker om bland annat fotsvamp, nageltrång, fnasiga hälar, plattfötter och att folk kokar soppa på mina tår. Har någon hört talas om skor som man kan låsa fast på sina fötter? Skicka i sådana fall hit ett par i storlek 17...


Kommentarer
Postat av: Linnea Larsson

Jag har ett vagt minne från min barndom att jag blev utsatt för något liknande.. eller var det nyp på kinderna kanske?? Jag hade nämligen enorma poskinder med gigantiska ploppögon. Så varje gång någon såg mig, så blev det ett himla nypande och kladdande.. Håll ut Musse, jag är på din sida! Morskusinen Linnea

2010-05-10 @ 21:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0