En riktig frisyr rikare!

- Jo vi kan klippa en variant av den där frisyren, sa Linda när jag och det sovande kräldjuret klev in på salongen i går morse, men den där fetluggen får vi ALDRIG till. Utan att funderade över hur frisyren skulle se ut med en fattig lugg som min, studsade jag ned i stolen med orden "kör hårt".  I samma ögonblick vaknade självklart kräldjuret, men Linda hade varit så snäll och ordnat med en ensamtid åt oss, så det gjorde inget om han skulle börja yla.

Kräldjuret skötte sig dock snudd på klanderfritt trots att han var vaken under hela klipprocessen.
Detta blev frisyr-resultatet.


Mina öron är förövrigt gigantiska, det har jag aldrig tidigare tänkt på! Skönt att bli varse, självklart hade jag inte velat spendera resten av mina dagar lyckligt ovetande om det...

Alla välsignas inte med så där fint kvalitetshår som Snygg-Linda, det måste finnas personer som jag också så att de som har tjockt hår verkligen, verkligen inser hur lyckliga de är. Var så goda alla fethåriga för att jag finns!

Men jag är väldigt nöjd med min korta nya frisyr även om luggen inte är lika tjock som originalvariantens. Tack ännu en gång Linda!

Kommentarer
Postat av: J

Jätte fint!!!!!!

2010-05-07 @ 17:11:40
Postat av: Linnea Larsson

Gud vad fint det blev <3

2010-05-07 @ 21:22:51
Postat av: Plupp

Awesome!!!

2010-05-08 @ 05:21:38
Postat av: Noni

Äsh då!

2010-05-08 @ 10:49:41
Postat av: ENTREVISTA, - lär känna bloggarna!

Snyggt!

Ha en bra dag :)

2010-05-08 @ 10:59:39
URL: http://entrevista.blogg.se/
Postat av: Noni

You are far too kind!

2010-05-09 @ 19:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0