Morning rumble

Det finns flera jyckar här hemma, men det är bara en som är irriterande framträdande. En av de mer anonyma knep jag dock idag. Den hade egentligen inte gjort mig ett dugg och var inte heller störande på något vis, men jag var tvungen att avreagera mig så jag brottade ned skrället.




Att vinna är alltid en boost för självförtroendet.





Den där jycken var emellertid en väldigt lätt match, men jag ser det ändå som nyttig träning inför den riktiga fighten mot Hunden.



Jag försökte även få tag i Hunden för det gavs nämligen tillfälle, men den fegisen slank iväg fortare än kvickt. Snart ska han dock få sina fiskar varma, he can run but he can´t hide!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0