Ohyfs!

Jag har suttit och väntat på James sedan Dackefejden (ni vet den där tvisten mellan Gustav Vasa och Nils Dacke, år 1542-43).



Trots att solen skiner och tikarna väntar så ligger han och snarkar till förbannelse där inne och hör inte ens att jag krafsar på hans dörr. Vi hade bestämt att vi skulle dra några repor uppe i Södra Promenaden vid 10-hugget - stajla lite utanför Halvars Glasskiosk och märka revir både här och var. Nu känns det dock som om hela dagen är förstörd. Fy för bövelen vad jag avskyr när folk och fä inte passar tiden!!!

Kommentarer
Postat av: James Bond

Hej

Sorry att jag inte hörde dina kraffs på dörren va helt utslagen efter beachen igår....Är nog lite trött efter en vecka med Bråkisen med antar jag. Men jag tycker att du kan ropa genom brevlådan nästa gång så jag verkligen vaknar, för plinga på är väll inte att tänka på :) Säg till nästa gång när du är sugen på en repa och spana på brudarna..// Jamesan

2010-06-07 @ 01:56:44
Postat av: Håkan

Jag vet inte riktigt... Det känns som om mycket är förstört nu faktiskt, mellan oss alltså. Vi får se om det går att reparera, du kan ju börja med att lämna över alla dina tuggben till mig.

2010-06-07 @ 20:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0