Fragment ur mailväxling 2 nyblivna morosor emellan

Märk väl hur morsorna nedan ironiserar över att bli betraktade som psykotiska subbor, för att sedan glida över till ett annat samtalsämne och då bevisa att de faktiskt är psykotiska subbor.


Noni till Jenny 2010-01-16

Jag har ju tyvärr ingen avlastning hemma över huvud taget, eftersom Andreas måste köra vår lastbil dygnet runt ungefär. Så jag har ansvarat för Musse 24/7 sedan han föddes och inte ens haft ledigt 1 h från honom. Vi har ont om barnvakter i bekantskapskretsen…


Jenny till Noni 2010-01-18

Kan ni inte lura Lill-Mange att köra lastbilen så att Andreas kan vara hemma?


Noni till Jenny 2010-01-18

Lill-Mange bor i Norge och ordnar med någon kran av något slag. Andreas har dock inte så mycket kontakt med honom längre (Andreas är liksom tillsammans med värsta psychobitchsubban som har bestämt att dom inte får umgås).


Jenny till Noni 2010-01-19

Jobbigt för Andreas med den där psykobitchsubban. Mattias har det så han också, fast  hans bitch vill inte att han umgås med sitt instabila x som bet henne hårt i benet sist de sågs…


Noni till Jenny 2010-01-19

Hur fan lyckades både Anderas och Mattias träffa varsin psykobitchsubba? What are the ods lixom? Stackare hur som haver.. Just det ja, jag minns att du berättade att hon bet dig, ganska socialt missanpassat om jag får säga min mening.


Jenny till Noni 2010-01-21

Japp, hon bet mig och nu i maj måste jag träffa henne igen för då skall vi på samma bröllop. Fan vad skoj!


Noni till Jenny 2010-01-21

Men vad bra att ni måste ses nu i maj, ett ypperligt tillfälle att bita igen på likom. Smyg upp bakom henne och väs skräckinjagande "remember this?" (det blir alltid mer effektfullt på engelska) och så hugger du till medelhårt. Om du vill ta bitandet till ännu en nivå så kan du fila dina gaddar lite vassare, ärren blir mer spektakulära då.


Jenny till Noni 2010-01-22

Ja så ska jag givetvis göra!!!


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: aaw:( så jobbigt din stackare! :(



tack så mkt hihi mitt livs sommar eller ngt sånt kmr det heta hehe :)



cykelbyxorna är ifrån gina :D

2010-06-08 @ 13:23:21
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0