Ett ypperligt exempel...

...på den osynk som huserar i Morsans skalle.





Musse tvingades igår anlända till vårdcentralen inslagen i ett handdukspaket. Blöjorna hann tydligen ta slut innan vi hade möjlighet att införskaffa nya... Han är på den undre bilden för övrigt på väg mot ett eluttag. 

Detta blogginlägg och det förra, får väl nackhåren på varenda soc-kärring att resa sig... Jag borde för att uppväga alla dessa minuspoäng på mammafronten, skapa ett inlägg där jag bevisar att jag varje vecka lagar en massa olika barnmaträtter till Musse på ekologiska råvaror och kryddar dem sedan med kärlek (till skillnad från Sanna Lundell, årets Mamma, som med all säkerhet kryddar Uffes barnbarns mat med Johannesört).  


Kommentarer
Postat av: J aka soc.kärring

Jag ryyyyyyser. Skål

2010-06-24 @ 10:00:42
Postat av: Pernilla

Om jag var soctant så skulle jag vara stolt över en mamma som är så innovativ :)Verkligen en fantastisk kreation haha.



Jag kan fortfarande inte komma över det faktum att Linnea ser så mycket större ut än Musse, men det kan väl bero på att han är äldre och att han vuxit på sig mer till en bebis och att Linnea är lite mer som en bebis-köttbulle haha.



2010-06-24 @ 10:15:55
URL: http://viciousmamalicious.wordpress.com/
Postat av: Noni

@ Soc-kärring J: jag vågar knappt berätta att han fått svinkoppor, det var därför vi skulle till vårdcentralen. De beror väl på att vi har det förs tökigt hemma förstås...



@ Pernilla: jag tyckte redan sist på Öppna Förskolan att hon såg längre ut än Musse, medan Albin såg ut att vara mindre men knnubbigare. Strange...

2010-06-24 @ 10:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0