Pyttemänniskan minsann...

....han väntar inte på något gott! Han sitter vid bordet och härjar och beter sig tills han får det han vill...




Han är otroligt högljudd och har allt som ofta fötterna på bordet...



...och slänger mat omkring sig, kladdar och kletar och här om dagen slet han tag i grötpulverförpackningen och hällde innehållet i sitt knä...



Alla dom här uttrycken som storfötterna använder, är de enbart tomma ord eller? Jag får ALDDRIG lön för mitt exemplariska beteende, medan Pyttemänniskan kan härja hej vilt och ändå kamma hem precis allt som han pekar på. Orättvisan och förirringen är total!

Kommentarer
Postat av: Limpan

Tack snälla för att du får mig att skratta! :)

2010-07-31 @ 21:07:13
URL: http://lovely-limpan-not.blogspot.com
Postat av: Noni

Det är min uppgift här i livet, puss!

2010-08-08 @ 08:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0