Efterlängtat besök

Igår kom Elise förbi på lunch. Hon har varit i Namibia hela våren och hade hur mycket som helst att berätta....



...men jag lyssnade dock bara med ena örat för jag fick så fina och fascinerande presenter. Det var ganska osmart av henne att ge mig dem first thing lixom, men tanken var nog att jag skulle genast skulle svälja min surhet över att hon inte hälsa på mig under så pass lång tid. Det fungerade hur som haver, jag är ganska lättköpt.



Hunden fick inga presenter och det var rätt åt honom, tyvärr försökte han lägga beslag på mina. Det hade han dock ingenting för!

Kolla vad jag fick




En giraff...



...och en docka.

Mamma fick fina armband.




Puss på Elise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0