Friskt vågat, hälften vunnet?

Givetvis visade inte Pyttemnänniskan det minsta försök till att förbättra vår relation innan tolvslaget på nyårsaftonen och nu är det 2010 och jag ska göra hela året surt för honom genom att först och främst klippa banden mellan honom och mamma. Jag gick ut ganska hårt redan på nyårdagen, med att försöka vinna över mammas uppmärksamhet under en av deras soffstunder (soffstund = mamma sitter i soffan med Pyttemänniskan i sitt knä och han suger på hennes tuttar - SÅ SJUKT ATT JAG MÅSTE FÖRTRÄNGA DET!). 

Jag började med att smyga upp bakom mamma....





...för att sedan ge henne en av mina oemotståndliga pussar och till en början fungerade det för hon pussade tillbaka...

 



... men sedan blev jag kanske en aning för ivrig och Pyttemänniskan märkte då förmodligen vad jag hade i kikaren och började därför i prostest att krångla och sprattla i mammas knä...






...så hon knuffade bort mig...






...och lämnade mig ensam kvar för att gå in i sovrummet med honom!!!







Snacka om att han har henne i sitt våld och den stora frågan är hur han egentligen lyckats med det, han är ju både lat, otrevlig, ful och högljudd!!!??? Jag måste verkligen lista ut hur han gör, han måste ha något hemligt vapen eller dylikt! Därför intog jag den ultimata tänkarpositionen och spenderade resten av kvällen och natten klurandes på denna svårknäckta nöt.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0