Proppförvirring

Här om dagen var jag på födesledagskalas och det var min kusin Arvid som fyllde 3 bast, som skulle firas. Hunden var också bjuden och som vanligt gjorde han sig till och fånade sig så till den milda grad för att fånga storfötternas uppmärksamhet. Patetiskt! Vid ett tillfälle blev han dock utelåst och blev sittande utanför dörren gnyendes ett bra tag innan någon upptäckte det, he he he he he!  

Arvid och jag har inte känt varandra så länge eftersom jag bara är tre månader, men han är skön. Han brukar bland annat ordna med med Proppen åt mig.




Han som pratar med Arvid på filmen heter Adam och är min gudfar. Jag blev en smula oroad över deras samtal för vad menade dom egentligen med att Arvid slutat med napp? Proppen är ju nästan det bästa som finns, så varför skulle någon vilja lämna den därhän? För övrigt så har Arvid inte alls slutat med napp för jag såg med egna ögon hur han senare under kvällen hade en röd propp av storlek större i munnen! Varför sa han att hanslutat suga Propp egentligen? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0