Jag härmar...

...Limpan och gör en fucking torsdagslista!

Musses torsdagslista

Min bästa vän är inte Hunden

När jag lagar mat är den oftast av sand

Jag är rädd för inget

Den värsta känslan osynlighet

Den bästa känslan kikna (av skratt alltså)

Jag är bäst på härj

Jag är sämst på tålamod

Jag lyssnar på James & Karin - Skaffa katt, Hoffmaestro - Highway Man, Eldkvarn - Vaggvisa (Cornelis-cover)

Jag pratar bebiska

Jag tycker om Pappa

Kärlek omsluter mig

I somras var jag i Utriket en gång

Sist jag grät fick jag snor i munnen

När jag vill tänka så måste Hunden hålla käften

När jag bakar korvar så tänker jag inte ens på det, dom bara kommer och plötsligt har jag bingo i blöjan.

Just nu tänker jag på att Hunden ska veta hut!

Idag har jag haft mindre feber än i går, klappat Hunden fint (fint under tvång), härmat en ko.

Ikväll ska jag dricka min välling, suga på min propp och snutta med mina Snuttar.

Imorgon kommer jag härja Hunden till vansinne.

Min mobiltelefon är borta, men den fungerade ändå inte.

När jag vaknar på morgonen har jag i princip alltid skitit ner mig.

Om jag var ett djur så skulle jag komma undan med att bita Hunden.

Puss från Mus-Göran!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0