Plötsligt slår dom till



Passa er!

/Håkan

Kommentarer
Postat av: Gimpa

Hey!

Jag har noterat att du snackar en hel del skit om katter, vilket jag kan förstås med tanke på att du är så liten och dina öron är gigantiska, du är helt enkelt rätt ful och de flesta katter är naturliga skönheter. Mina människor avgudar mig och lyder min minsta befallning, eftersom jag redan så fort jag skaffade dom visade vem som bestämde. Det osar avundsjuka om dig! Hahaha! Ha en förjävlig jul!



//Gimpa, the incredible and catylicious.

2010-12-18 @ 10:16:10
URL: http://grimaschommorgonen.blogg.se/
Postat av: Gimpa

Ps. Men tack för en underhållande blogg. Jag älskar att läsa om hur din pyttemänniska gång på gång förnedrar dig! Makes my day!=)

2010-12-18 @ 10:17:06
URL: http://grimaschommorgonen.blogg.se/
Postat av: Håkan

Först tänkte jag leverera en rejäl utläggning här i kommentarsfältet som svar på dina påhopp, men jag ska faktiskt tillägna dig ett helt blogginlägg vad det lider. Jag är för tillfället upptagen med att hålla koll 70% av skogens rådjursbestånd, som uppehåller sig på mitt territorium. Men i sinom tid ska du få dig din nosbränna - good things come to those who wait lixom. Ha tålamod.



2010-12-18 @ 11:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0