Happy fucking b-day!

Idag fyller jag år och har fått en present. Av E-On. Jag känner mig mycket hedrad och tackar ödmjukast för det flera timmar långa strömavbrottet, samt hoppas på att varmvattenberedaren ute i pumphuset klarade sig. I somras fick jag rabattkuponger på hotellvistelser av E-On (hade väl namnsdag eller nåt). Det vittnar om hur pass förutseende E-On är. Alla känner dock inte E-On lika bra som E-On själv, varför E-On om E-On hade varit vis nog, borde ha låst rabatten till att endast kunna nyttjas under vinterhalvåret. Det är nämligen då som E-On passar på att ta paus av och till.

När jag tänker efter så har jag faktiskt fått två presenter. Även Kung Bore har levererat en och denna var i form av en ispropp vilken han placerat någonstans i en av mina vattenledningar och som effektivt och skoningslöst slagit ut hela systemet. "Duscha hemma är för dom, dom som har tur", som Thåström skulle ha uttryckt sig.




Om jag ändå hade fått ovanstående i present, den hade jag åtminstone haft nytta av.

Annat underbart att skatta sig lycklig över just nu:
  • Musse är sjuk, han har hosta och sover därför ytterst dåligt.
  • Håkan är självmordsbenägen på grund av snön och måste dagligen både tvångsbajsas och kissas.
  • Försäkringskassan planerar att frånta mig min sjukpenninggrundade inkomst om jag inte tar ut en VD lön om cirka 100 000 kronor i månaden.
  • Andreas håller på att jobba ihjäl sig.
  • Stalkande försäljare.
  • Mens och tillhörande värk.

"Ett mänskligt djävla helvete"

Kommentarer
Postat av: burgschki

Men du, grattis och hoppas allt löser sig!

2010-12-01 @ 22:15:09
Postat av: Noni

Tack! Ja i sommar lär det väl bli cirka 3 grader så då är nog det mesta omvänt.

2010-12-01 @ 22:42:17
Postat av: Noni

35 grader skulle det stå...

2010-12-01 @ 22:42:44
Postat av: Lindooow

Grattis!

2010-12-02 @ 11:15:10
Postat av: Sara den underbara

Grattis på födelsedagen! Gå nu ut och lek i snön och glöm alla bekymmer!

Gör snöänglar och snölyktor och snögubbar och...låt fantasin flöda!

2010-12-03 @ 00:39:09
Postat av: Noni

Ja antingen blir det snöänglar eller så blir det att sätta i sig några liter gul snö. #självhatar

2010-12-03 @ 20:21:11
Postat av: Nilli

Grattis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0