Bbq-gång!

I fredags kom mammas kusin Linnea och hennes sämre hälft Marcus hem till oss på bbq-kväll. Det där med bbq vet jag egentligen inte så mycket om, men jag tror att det handlar om att man går omkring...



....för det var nämligen precis vad vi gjorde...




...hela kvällen...



...ända tills hunden förstörde allt! Han trodde att Linnea var hans! Hon är ju MIN! När jag drack min välling såg jag i ögonvrån hur han satt där vid hennes ben och slickade maniskt på dem - pinsamt! Jag kunde inte göra något åt det eftersom jag som vanligt blev så fruktansvärt sömning efter vällingintaget och när jag vaknade efter några timmars sömn, var det natt och hade Linnea och Marcus hade försvunnit. Nästa gång dom kommer på bbq-kväll ska jag se till att hunden är bunden, så att vi kan knalla omkring ifred!


Kommentarer
Postat av: Linnea Larsson

hahahahaah! Underbara bilder =) tack för en jätte mysig och rolig kväll! Det måste göras om!

2010-08-09 @ 15:47:25
Postat av: Noni

Ja kom snart tillbaka, så kan ni knalla omkring ännu mer.

2010-08-09 @ 18:54:22
Postat av: .................

Pyttemänniskan är så söööööööööööööööööööööt!!!

2010-08-09 @ 21:58:38
Postat av: Linnea Larsson

han ser verkligen pytteliten ut jämfört med mig. Jag ser ut som en jätte, det är inte ofta ;-P

2010-08-09 @ 22:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0