Studiebesök



Så ja Pellefanten, du ligger tryggt här i min famn och ingen fiskmås kan ta dig. Titta dig omkring nu för det finns väldigt mycket att se här ute i Stora Världen. Nej Pellefanten, jag lovar att ingen fiskmås kan ta dig, jag skyddar dig och skrämmer bort alla kraxande flygfän. Titta enbart med ett öga eller kisa om du tycker att det är otäckt, men försök ändå kolla dig lite på omkring. Du behöver vidga dina vyer Pellefanten, det är inte bra att bara sitta hemma och skrumpna bort.



Ja Pellefanten, du kan gömma dig lite under filten och titta enbart med ett öga om du vill, men kom ihåg att jag finns här och jag skyddar dig med mitt liv. Se vad spännande det är där ute i Stora Världen och snart ska jag dit förstår du och om du vill så får du följa med.



Så Pellefanten, nu måste vi sova lite för Stora Världen är väldigt utmattande och vi är ännu inte redo för att ta oss an den på heltid. Ingen fiskmås kan ta dig, jag lovar, sov nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0