There can be only one!!!!



Någon tipsade just Josefin Craford på Vakna med The Voice, om att hon skulle döpa sin nya töntiga valp till Håkan och det tyckte hon tydligen var ett mycket bra namn. Visst, namnet Håkan är vackert, magnifikt och ståtligt, men jag är ta mig djävulen den enda jycken som heter så och så ska det förbli! Hennes lilla fjantiga franska bulldog skulle aldrig kunna bära upp namnet Håkan, det krävs en hund med status, pondus, ett hjältemodigt hjärta samt stil och klass för att döpas till Håkan och jag kan på en gång säga att det är kört för Crafords byracka.

Kommentarer
Postat av: cristus

hahahahahah såg det jag med!

2010-04-12 @ 17:30:14
Postat av: Håkan

Nu är den tydligen döpt till Conny - störtlöjligt och passande!

2010-04-14 @ 20:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0