Smask



Nästan varje morgon kollar jag på Nyhetsmorgon på tv4. Nästan varje morgon blir jag lika irriterad över hur programledarna äter någon spexig mat, samtidigt som de pratar till tittarna och smaskar och sluddrar och sväljer högt! Varför jag inte blir lika irriterad varje morgon är helt beroende av vilka programledare som syns i rutan. Jenny och Steffo stör mig mest eftersom de låter värst och inte ens förösker lägga band på sig - jag blir vansinnig! Ibland låter det även som om Jenny har kinderna fulla med gröt trots att hon inget har i munnen. Det har hänt att jag har stått i köket och pysslat och hört henne prata sluddrigt från vardagsrummet och tänkt "aha, nu vankas det mat i Nyhetsmorgon" varpå jag rusat dit för att få mig min dagliga morgonstörning. Men så sitter hon där utan tallrik och muttrar på om något ovidkommande mishmash och jag går otillfredställd tillbaka till köket.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det du på bilden? Äter personen på bilden bajs?

2010-04-22 @ 09:04:59
Postat av: Noni

På A svarar jag Ja och på B svarar jag JA.

2010-04-22 @ 13:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0