Idag är ingen vanlig dag...

...för det är Kungens födelsedag...



...och storkusinernas...



...och Gudmor Elins!


Grattis till de tre sistnämnda (den förstnämnde kan ta sig i majbrasan!). Vad som emellertid är än viktigare angående denna dag är att jag fyller 6-månader.  Detta firade jag med Mamma, kusin Arvid och faster Malin (hunden var självfallet närvarande, men som vanligt ändå frånvarande).

Vi började med att leka på filten, jag drog Malin i håret...



...och rev Arvid...



...på min dag gör man nämligen sånt som jag gillar!

Sedan fikade vi med majskrokar, morotsstavar, dipp, brownies, mjuk pepparkaka och två sorters muffins.



Efter det tyckte Arvid att jag skulle pröva hans mössa och det gick jag med på...




... fy fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0